Топ-15 B2B-платформ, які допоможуть вашому бізнесу зростати в світі

Хоча тенденція порталу «Бізнес-бізнес» не нова, але еволюція технологій дійсно змінила те, як вони функціонують. Додаткові функції цифрової торгівлі та брендинг замінили традиційні методи інформаційно-рекламної діяльності, щоб зв’язатися з цільовими покупцями або продавцями. Ось деякі з кращих і швидко зростаючих глобальних платформ B2B, які допомагають тисячам компаній в світі зростатиме і досягати своїх міжнародних і місцевих клієнтів.

Еволюція цифрових технологій змінила горизонти бізнесу і фінансового сектора в усьому світі. Споживач більше не купує те ж саме, і компанії більше не продають те ж саме. З кожним днем ​​зростає конкуренція, зростає попит і пропозицію. Нові вимоги ринку призвели до появи нових технологій і онлайн-бізнесу. Там, де є клієнт, який хоче купити, з’явиться компанія, що пропонує продати. Але у випадку з бізнесом для бізнесу існує ще один тип відносин, який не має кінцевих споживачів або споживачів, а між двома бізнес-одиницями.

Хоча тенденція порталу «Бізнес-бізнес» не нова, але еволюція технологій дійсно змінила те, як вони функціонують. Додаткові функції цифрової торгівлі та брендинг замінили традиційні методи роботи, щоб зв’язатися з цільовими покупцями або продавцями. Трейдери можуть безпечно експортувати і імпортувати товари без оплати дорогих візитів в інші країни. Функція торгівлі від Alibaba – одна з кращих цифровий торгівлі, бізнесу більше не доведеться ризикувати і платити великі суми за імпорт або експорт товарів.

Деякі інші переваги, які бізнес-бізнес вносить вклад для залучення компаній:

  • Швидкість і безпеку зв’язку.
  • Пряма інтеграція даних транзакції в комп’ютерні системи компанії.
  • Можливість отримання більшої кількості пропозицій або вимог, розширення конкуренції.
  • Деперсоналізація покупки.
  • Мінімальні проблеми: менше комерційних відвідувань, більш швидкий процес переговорів і т. Д. Тому покупці можуть попросити про зниження ціни, або продавці можуть збільшити свою маржу одним клацанням.

Ми склали список деяких з B2B платформ, які допоможуть вам налагодити свій бізнес по всьому світу. Ми виділили переваги і недоліки кожної платформи B2B, щоб допомогти вам вибрати оптимальний для вашого бізнесу. Ось деякі з кращих і найбільш швидко зростаючих провідних глобальних платформ B2B, які допомагають тисячам компаній в світі зростатиме і знаходити своїх міжнародних і локальних клієнтів.

1.      Alibaba

Alibaba Group – китайський приватний консорціум в Ханчжоу, присвячений електронної торгівлі в Інтернеті, включаючи портали для бізнесу, торгівлі та продажів. Він також пропонує послуги онлайн-платежів, пошукову систему порівняння цін і послуги зберігання хмарних даних. У 2012 році два порти Alibaba разом обробляли продажу в розмірі 1,1 трлн юанів (170 000 мільйонів доларів), що більше, ніж його конкуренти, як eBay, так і Amazon.com в сукупності.

Компанія працює в основному в Китайській Народній Республіці, а в березні 2013 року журнал Economist оцінив, що консорціум може оцінюватися в межах від 55 до 120 млрд. $ Протягом 2013 року інфляція досягла доходів приблизно в 7,5 млрд. $ І в Березень 2014 року налічувала близько 22 000 співробітників.

Alibaba в даний час зареєстрована на Гонконгській фондовій біржі, вона є однією з найстаріших і найбільших онлайн-платформ в світі, які обслуговують понад 35 мільйонів користувачів. Вона має десять асоційованих компаній, згідно з корпоративної зведенні, доступною на її веб-сайті, ними є Alibaba International, Alibaba China, Taobao, Tmall, Juhuasuan, AliExpress, Alimama, Aliyun, Alipay, China Smart Logistics.

Alibaba має акції всіх типів, але компанія працює головним чином через три сайти: Taobao, найбільший торговий сайт Китаю; Tmall: нагадує Taobao, але пропоновані продукти мають найвищу якість; і Alibaba.com, який пов’язує китайських експортерів з компаніями в інших частинах світу.

2. DHgate

DHgate – це платформа B2B, яка дозволяє імпортерам зі світу купувати невеликі обсяги китайських товарів за оптовою ціною. Тут ви знайдете електронні гаджети, одяг, декоративні предмети, спортивні аксесуари і т. Д Компанія DHGate продає більше 30 мільйонів продуктів в 227 країнах світу. Він має понад 5 мільйонів клієнтів по всьому світу і в даний час входить в число 2100 найбільш відвідуваних сторінок в Інтернеті.

У минулому ресурс був звинувачений в шахрайстві, а пізніше всі звинувачення були розсіяні завдяки зростаючої слави порталу. Так само, як Ebay і Amazon, це також глобальний ринок постачальників. Портал використовується не менше ніж одним мільйоном невеликих китайських постачальників. DHgate.com уважно стежить за провайдерами і не приймає відстежує шахраїв. Проте не гарантується, що кожен постачальник є чесним.

Деякі постачальники в DHgate пропонують продукти з сертифікатами CE, RoHS і FCC. Найпростіший спосіб уникнути несертифікованих продуктів – ввести назву продукту разом зі стандартом сертифікації в поле пошуку. Окремі продукти в Сполучених Штатах і Європейському Союзі вимагають дотримання певних стандартів, таких як FCC, CE і EN71. Далеко не всі продукти на DHgate.com відповідають європейським і американським стандартам. Хоча на DHgate.com є багато якісних продуктів, ми рекомендуємо покупцям уникати певних продуктів, таких як іграшки, електроніка, дитячі товари, транспортні засоби, косметика та хімікати.

3. Global Sources

Global Sources – одна з перших B2B-платформ, яка була включена в NASDAQ під назвою GSOL. Платформа B2B відома своїми постачальниками з різних галузей. Багато китайських виробників вважають за краще платити значну суму грошей, щоб стати перевіреним постачальником на цьому порталі.

Заснована в Сінгапурі в 2000 році, «Global Sources» полегшують міжнародну торгівлю, приділяючи основну увагу залученню трейдерів по всьому світу ближче один до одного.

Як і Alibaba, Globalsources.com – це каталог виробників і постачальників, в основному китайський, для спрощення B2B-комерції. Ця платформа пов’язана з Міжнародними торговими ярмарками, які розробляються в Гонконзі і де беруть участь найвідоміші виробники, постачальники та дистриб’ютори з материкового Китаю, Тайваню та Гонконгу. Згідно Вікіпедії, 95 з 100 найвідоміших роздрібних мереж в світі використовують цю платформу для підключення до постачальників і виробникам.

Існує велика селективність постачальників і виробників, що надаються в походженні, розвитку та актуальності платформи. Будучи пов’язаними з гонконзькими торговими ярмарками, більшість його членів є зареєстрованими компаніями на острові, що мають великий досвід в торгівлі з Заходом. Це дозволяє використовувати концепції довговічності, функціональності, дизайну, обслуговування клієнтів, а також правила і принципи міжнародної торгівлі як передумови цих компаній. Іншими словами, пропозиції мають велику гарантію у багатьох відношеннях.

 

4. eWorldTrade

eWorldTrade – це новий онлайн-сайт B2B, який швидко зростає і створює новий і покращений спосіб для покупців і продавців знаходити один одного. eWorldTrade є дочірньою компанією Reckon Media LLC з США, яка має досвід надання цифрових медіа та технологічних послуг.

Штаб-квартира цього сайту B2B знаходиться в Далласі, штат Техас, і він виконує всі основні операції з Карачі, Пакистан. Тепер він став частиною CPEC для поліпшення торговельних відносин між Пакистаном і Китаєм. Основна мета цього сайту – допомогти китайським постачальникам, дилерам і виробникам досягти своєї потенційної аудиторії.

Ця онлайн-глобальна платформа B2B називається одним з найбільш швидкозростаючих онлайн-ринків, де тисячі продавців, дилерів, постачальників, виробників і постачальників реєструються кожен день і зустрічаються з потенційними клієнтами з усього світу.

Тисячі виробників з різних міст і країн щодня реєструються на веб-сайті, і можна бачити, що ця платформа стане відмінним конкурентом для всіх інших платформ B2B. eWorldTrade.com пропонує всім можливість стати продавцем різних продуктів і послуг. Це виявилося вигідним для малих підприємств і виробників в Китаї, які хочуть глобалізувати свій бізнес.

5. EC Plaza

Інший корейський сайт електронної комерції в Кореї, ecplaza запущений на чотирьох мовах: англійській, китайською, японською та корейською. Один з найбільш швидкозростаючих B2B-сайтів в Південній Кореї. ECplaza.net почався як сайт порталу B2B торгівлі в 1996 році, EC Plaza виріс до 1-й онлайн-торгової платформи, яка пропонує онлайн-і офлайн-сервіс більш ніж 400 000 членів. Ця онлайн-платформа b2b не тільки керує B2B-сайтом, торговим консалтингом, службою EDI і т. Д., Але також пропонує послуги, пов’язані із зовнішньою торгівлею в SME, на основі експортного маркетингу.

Завдяки всесвітній мережі і високому впізнаваності бренду ми розширюємо сферу своєї діяльності на глобальному ринку, надаючи таку значну цінність, як більше можливостей для бізнесу, економія коштів і зручність.

Більше 4 мільйонів пропозицій розміщені на нашому веб-сайті, який є найбільшим в світі. Крім того, наш сайт B2B знаходиться на верхньому рівні списку деяких з провідних рейтингових платформ, таких як Rankey, Alexa, 100 HOT і т. Д.

Прем’єра оптової торговельної площадки B2B, ECPlaza надає інформацію про оптовиків, імпортерів, експортерів, виробників, постачальників і покупців різних продуктів по всьому світу. Постачальники можуть просувати свої продукти і послуги. Покупці завжди знаходять інформацію, послуги та продукти, пропоновані ними різними виробниками, продавцями чи світовими постачальниками, це одна з провідних B2B-платформ для всіх.

6. TradeKey

Широка B2B-база для підключення постачальників з покупцями. Він приділяє особливу увагу азіатським країнам, особливо Індії, Китаю, Пакистану, Тайвані, Малайзії і Бангладеш.

Цей сайт пропонує три сильні послуги своїм відвідувачам. Перше – пропозиція купити; є ті, хто шукає конкретний продукт, можуть посилатися на це і запускати запит тисячам постачальників, які знаходяться на цій платформі, хто зацікавлений, зв’яжеться і запропонує свої послуги.

Друга – це продукти; там ви можете знайти різноманітний вибір продуктів, які розповсюджуються за категоріями оптовиків, виробників і фабрик, які прагнуть експортувати свою продукцію. Треті – компанії, де ви можете знайти повна каталог постачальників, виробників і дистриб’юторів.

Він також пропонує вам можливість стати реселлером своїх виробників, експортерів, оптовиків і інших малих і середніх компаній і, таким чином, отримувати комісійні без обмежень. Від вашого застосування до Global Trading – провідний і швидко зростаючий у світі (B2B) онлайн-бізнес-портал для бізнесу, який об’єднує дрібних і середніх імпортерів, експортерів і бізнес по всьому світу для міжнародної торгівлі. За допомогою програми, де б ви не знаходилися, ви можете шукати нових постачальників, підключатися до нових покупцям.

TradeKey.com зарекомендувала себе як надійна онлайн-платформа для глобальної торгівлі, яка є або оптовою торгівлею, або масовим імпортом або експортом. Протягом багатьох років TradeKey подолала розрив між постачальниками і покупцями, виробниками та імпортерами з 240 країн світу з його унікальним і потужним комерційним согласующим механізмом і ефективними інструментами просування.

7. HKTDC

Ця платформа є домом для більш ніж 120 000 високоякісних постачальників з Гонконгу, Китаю і Азії. Він допомагає вам ідентифікувати довірених постачальників, надаючи вам рекомендації від постачальників, що надаються сторонніми організаціями, такими як Dun & Bradstreet і Intertek.

Ця платформа пропонує вам велику гнучкість у вашому пошуку. Ви можете перевірити тисячі сертифікованих постачальників і купити якісну продукцію в меншій кількості. Ви також можете порівняти ціни і кількість мінімального замовлення для миттєвого спілкування з постачальниками про платежі і постачання.

Бізнес-зустрічі – платформа організовує тисячі особистих зустрічей між покупцями і заздалегідь відібраними постачальниками під час ярмарків протягом всього року. Ці зустрічі, що проводяться між покупцем і постачальником, є перевіреним і високоефективним способом створення ділових угод. Програма заохочення покупців – ця програма винагороджує вас за очки за консультації або публікацію повідомлень про покупку на HKTDC.com.

8. GlobalSpec

Компанія GlobalSpec є провідним галузевим пошуковим движком (інженерією) – відмінним ресурсом для промислових деталей, специфікацій та супутніх послуг.

GlobalSpec – це ще один каталог, який в основному працює дуже добре для ринку Північної Америки та Азії. Тут виділяється високий відсоток електронного сектора. Це каталог платежів з розширеною системою статистики, за допомогою якої клієнт може створити список потенційних клієнтів, так як сама система виявляє відвідування.

Це конкретний каталог і має ту перевагу, що всі його користувачі повинні бути зареєстровані до його використання. Таким чином, GlobalSpec.com має значення для інших більш загальних каталогів. Це також має ще одну істотну перевагу, оскільки це може надати додаткову інформацію про відвідування.

У світі маркетингу b2b відомий як спосіб роботи з компаніями безпосередньо ( «бізнес для бізнесу»), оскільки він охоплює комерційні операції, які фірми виконують між собою, і не залежить від кінцевого клієнта. Тобто, в цьому типі маркетингової стратегії компанії націлені на інші компанії, а не на споживача.

9. Kinnek

B2B Market Kinnek готовий змінити ситуацію. Він працює для підключення з постачальниками, які пропонують продукти, які їм потрібні, і надають їм доступні ціни. Грунтуючись на зростанні Kinnek в останні місяці, компанія залучила 10 мільйонів доларів від Matrix Partners і інших, щоб продовжити розширення свого ринку на нові ринки.

Що робить роботу Kinnek.com, так це те, що це ринок, орієнтований на покупця, замість того, щоб зосередитися на продавцях. Замість того, щоб постачальники перераховували всі свої продукти, клієнти представляють, що вони хотіли б купити, а потім платформа з’єднується з постачальниками, які могли б їм допомогти.

У Kinnek є алгоритм, що допомагає визначити, які продавці, швидше за все, замовили товари і оповіщає їх. Постачальники потім надають інформацію про те, які товари у них є і скільки вони коштують, а покупці вибирають з них. Це означає, що клієнти отримають хороші ціни.

Компанія є новачком в області, але щомісяця зростає на 30-40 відсотків.

В даний час він зосереджений головним чином на деяких великих гравців, таких як пекарні, ресторани, компанії та інші підприємства, які засновані на гостинність, а також на дрібних виробників і постачальників по всьому світу. Але він хоче розширитися до інших вертикалей і стати місцем, де всі малі підприємства знаходять постачальників.

10. Made-in-China

Made-in-china була заснована в 1996 році; це один з найпопулярніших в світі і один з найбільших китайських онлайн-портал B2B. Focus Technology використовує його, і головна причина зробити Made-In-China.com – пропонувати легкодоступні і поліпшені інтернет-торговельні рішення для малих і середніх підприємств для просування китайської торгівлі по всьому світу.

Ціна помірна, ефект хороший, запит пошти має цільову аудиторію, а система запитів «Зроблено в Китаї» – це режим доставки один на один: це означає що іноземні покупці бачать вашу інформацію про продукт після того, як тільки запити будуть відправлені на вашу пошту, а також не будуть перенаправлені вашим конкурентам.

11. TradeIndia

Виходячи з назви, це індійська компанія з головним офісом в Нью-Делі. В даний час вона нараховує понад 3 мільйони зареєстрованих користувачів і є одним з кращих сайтів b2b, що працюють в світі, для покупки продуктів, вироблених в Індії, і торгівлі в усьому світі. Від домашнього декору, сільського господарства до машин, торгівлі Індії, безумовно, має велике розмаїття товарів.

Це портал спеціально для малого бізнесу в Індії. Заснована в 1996 році компанією Bikky Khosla, вона виросла з філіями в більш ніж 35 містах і співробітниками понад 1200 фахівців.

Він в основному функціонує як служба онлайн-каталогів для глобального співтовариства експорт-імпорт.

В даний час він має більше 12 000 категорій товарів і підкатегорій. Поряд з тим, що в галузі B2B, Trade India організувала заходи, а також була пов’язана з Google в якості свого головного партнера.

12. IndiaMART

Компанія електронної комерції, яка надає B2B-продажу, а також B2C і C2C через свій портал. «Economic Time» назвало IndiaMART найбільшим онлайн-ринком в Індії і вважається другим за величиною в світі сайтом B2B після Alibaba.

Дінеш Агарвал заснував IndiaMART разом з InterMESH. Відомий як один з кращих сайтів b2b, фірма в даний час обслуговує понад дві тисячі співробітників у найбільших містах Індії, а в 2015 році вона стверджувало, що на веб-сайті зареєстровано більше 3 мільйонів постачальників.

13. IOffer

Інтернет-ринок, дуже схожий на Amazon і eBay, на якому ви можете купити і продати що завгодно. Його гасло «Місце для покупки, продажу і торгівлі».

IOffer, створений Steven Nerayoff, є інтернет-трейдингової компанією в Сан-Франциско. Він був запущений в 2002 році.

Веб-сайт заслужив репутацію одного з кращих сайтів b2b через свої претензії, щоб мати мільйон користувачів, включаючи близько 75 000 продавців. Унікальною особливістю цього сайту є те, що він дозволяє безкоштовно розміщувати товари для продажу і стягувати плату з продажу тільки в тому випадку, якщо вони продані або для послуг лістингових лістингів. Різниця між iOffer і eBay полягає в тому, що вона менше захищає покупців і продавців від шахрайства.

14. ECVV

Один з кращих B2B-сайтів у світі, ECVV був заснований в 2003 році з метою більш ефективної глобальної торгівлі. Одна з кількох компаній з Китаю, які стали майстрами і домінують в світовому бізнесі для продажу бізнесу. ECVV – досить надійна платформа для покупки. Він надає глобальним покупцям поточну і якісну інформацію про постачальників і продуктах і упаковках.

Це перша комплексна сервісна платформа для закупівель в Китаї і є великим промоутером міжнародної торгівлі. Річний обсяг торгів на ECVV оцінюється в 5 000 000 000 $.

До кінця 2009 року він налічував понад 2 000 000 зареєстрованих користувачів і ж отримав 800 000 покупців з більш ніж 200 країн.

15.Fibre2Fashion

У той час як більшість відомих кращих B2B-сайтів, схоже, продають все, Fibre2Fashion цілком зосереджується на моді. Він був побудований з метою зміцнення і обслуговування текстильного спільноти. В даний час портал пропонує аналітичні звіти, бізнес-рішення, журнали і багато іншого разом з їх продуктами. Це фантастичний бізнес для бізнес-маркетингу для покупців по всьому світу. Веб-сайт є індійським і, отже, має в основному індійських постачальників. Однак якість бездоганна. З моменту свого народження в 2000 році він постійно зростав.

Також дивіться:

Залишити заявку