У своєму останньому аналізі 75 авіакомпаній місячні обсяги були більшими, ніж будь-коли, тоді як доходи (у євро) також досягло максимального значення.
Хоча доходи в доларовому вираженні досягли висот масштабируются в жовтні 2010-14, слід зазначити, що ціни на нафту в цей період були майже вдвічі вище, ніж вони є сьогодні, він вказав.
З відновленням шляхом протягом більш ніж року тепер, на 10% збільшується бачили раніше в цьому році пішли в минуле, але в 14-й місяць поспіль, промисловість показала рік від року (в річному обчисленні) зростання понад 5%, «легко випереджає зростання світової торгівлі», — зазначив аналітик.
Крім того, він очікує, що данні, встановлені в жовтні, майже напевно будуть порушені в листопаді.
У всьому світі обсяги в жовтні виросли на 6,9% в річному обчисленні, який, вражає, як це було з урахуванням високих показники жовтня 2016 року, була незначною у порівнянні з ростом виручки в річному обчисленні (в доларах) 20,5%.
WorldACD каже, що це було викликано, зокрема, вражаюче зростання доходу з Європи і Близького Сходу і Південної Азії, зокрема, з Індії; високий зріст обсягу з Європи, з і в Північній Америці, а також в Центральній і Південній Америці, а також більш висока вартість палива враховуючи доходи.
Аналіз з WorldACD слідує гаряче на п’ятах IATA, який побачив жовтень забезпечує надійний старт для четвертої чверті 2017 року.
З топ-20 країн походження, WorldACD зазначив вище, ніж середнє зростання обсягу в річному зіставленні в деяких районах США (Південна Атлантика + 19,1%, і Midwest + 14,4%), В’єтнам (+ 16,6%), Австралія (+ 15,9%), Японія (+ 12,3%), Великобританія (+ 10,4%), Іспанія (+ 8,6%) і Німеччина (+ 7,6%). Відставання було походженням, такі як Тайвань (-8,8%), Нідерланди (+ 1,5%), Китай Схід (+ 2,9%) та Індія (+ 3,7%).
Звертаючись до конкретних вантажних продуктів, фармацевтичні препарати користувалися великим зростанням виручки в річному зіставленні (+ 31%), завдяки здоровому збільшення обсягу на 19%, в поєднанні зі збільшенням більш ніж на 10% в врожайності (вже більше 50% вище, ніж в середньому по повітряний вантаж.
Однак події в двох найбільших товарних категоріях були розрізняються . Високотехнологічні і вразливі товари процвітали (як обсяг і прибутковість збільшилися більш ніж на 11%), а фрукти і овочі були менш затребуваний, принаймні, в порівнянні з жовтнем 2016 року.
«Їстівні вантажі» обсяг знизився на 2,5% в річному обчисленні, в той час як середня врожайність навряд чи отримали землю. Але в порівнянні з попереднім місяцем, сектор зробив дуже добре, зі збільшенням виручки на 16,3% в порівнянні з вереснем 2017 року.
Тенденція в прямих км тонні (ДТК) зростання на цей рік здається досить стабільним, аналітик продовжує. Зростання ДТК більше, ніж для кілограмів, вказує на збільшення середньої відстані між відправлення і призначення вантажів.
У жовтні 2017 року, різниця була меншою, ніж у попередні місяці (+ 6,9% в кілограмах в порівнянні з + 7,4% для DTKs), так як традиційні далекомагістральних ринки зі Східної Азії виросли менше, ніж в середньому. За рік в цілому, WorldACD очікує DTKs щоб перевищити обсяг на 1%, що свідчить про те, що ринки з більш тісними ринками продовжують зростати швидше, ніж коротші перевезення.